Kundeservice

Her har vi samlet de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet. Vil du vide mere, eller har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Top 5 spørgsmål til kundeservice

Der er mange ting der spiller ind på hvad det koster at køre elbil. Men generelt er det billigere at holde en elbil kørende end en benzinbil.
Vi har lavet en artikel om omkostningerne ved at køre elbil. Se den her.

CLEVER udbygger hele tiden det eksisterende landenetværk. Vi planlægger nøje hver lokation ud fra den nuværende infrastruktur og fra vores kunders behov.Vi offentliggør nye ladestandere her på hjemmesiden, på Facebook og opdaterer også vores smartphone app, der viser de nye ladepunkter, når de er sat i drift.

Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev for at blive opdateret på nye ladepunkter. Det gør du her.

Med et opladningskort fra CLEVER har du adgang til det landsdækkende netværk af ladestandere og hurtiglade-stationer. CLEVER understøtter alle elbiler på markedet med opladning. Du kan bestille et opladningskort i vores webshop. Du kan også bestille CLEVER All-in-One, som giver dig ubegrænset opladning til fast pris. Læs mere om CLEVER All-in-One.

Så skal du bestille et nyt. Det gør du ved at skrive til os på kundeservice@clever.dk. Et nyt kort koster 49 kr. inkl. moms. Et ekstra kort, der skal kobles på et eksisterende koster også 49 kr. inkl. moms.

Du kan finde den nærmeste ladestander ved hjælp af CLEVERs app eller ved at bruge vores kort over alle ladestandere i Danmark, Sverige og Nordtyskland

Flere spørgsmål til kundeservice?

Kontakt

kundeservice@clever.dk
+45 82 30 30 30

Åbningstider

Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag

kl. 08:00 - 16:00
kl. 08:00 - 16:00
kl. 08:00 - 16:00
kl. 08:00 - 16:00
kl. 08:00 - 15:30